سفارش تبلیغ
صبا ویژن

*** طوفــان ســــــرخ ***

بر دلت جامه پرهیزگاری بپوشان تا به دانش برسی . [از سفارشهای خضر به موسی علیه السلام]

نویسنده:   مصطفی زارعی(87/10/3 ::  5:11 عصر)

کاظمیان: شاید فصل آینده پرسپولیسی شوم

مهاجم تیم عجمان امارات گفت: به احتمال فراوان فصل آینده پرسپولیسی خواهم شد.


جواد کاظمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: سه روز در تمرینات

 پرسپولیس حضور داشتم .
دوستان بسیار خوبم را دیدم و یکبار دیگر پیراهن پرسپولیس را پوشیدم . واقعا لذت بردم

اما هنوز حس می کنم در خصوص این تیم کاری را باید انجام دهم که مانده است .
وی ادامه داد: فعلا با عجمان امارات قرار داد دارم اما به احتمال فراوان فصل آینده

پرسپولیسی خواهم شد.
کاظمیان یاد آور شد: روز پنج شنبه به امارات می روم .امروز آخرین تمرینم را انجام دادم.

 خوشحال هستم انگیزه بازیکنان پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بالا است.
کاظمیان خاطر نشان کرد: از تمریناتی که با افشین پیروانی داشتم لذت بردم.

او یک پرسپولیسی است که سابقه اش نشان داده که عاشق این تیم است .

به نظر من می تواند به پرسپولیس کمک کند .به احتمال 70 درصد این تیم می تواند قهرمان باشد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

صفحه اصلی

شناسنامه

ایمیل

 RSS 


جمعه 103 اردیبهشت 14 ساعت 9:28 صبح

کل بازدید:15506

بازدید امروز:0

بازدید دیروز:0


پارسی بلاگ

وبلاگ های فارسی

بخش مدیریت


پیوندهای روزانه

فـــــــو تبــال [74]
قلبـی از یـــخ [97]
پرسپولــــس زلـــــزله [87]
بهترین سایت تفریحی [69]
روزنامه ورزشی پیروزی [195]
روزنامه خبر ورزشی [77]
روزنامه البرز ورزشی [73]
روزنامه ایران ورزشی [107]
روزنامه ورزشی نود [51]
روزنامه کیهان ورزشی [42]
مشاهده کانالهای تلوزیون [120]
باشگاه پرسپولیس [87]
خرید اینترنتی بلیط اتوبوس [32]
اخبارشهرستان مهر [266]
[آرشیو(14)]



اوقات شرعی


درباره خودم

***  طوفــان  ســــــرخ  ***

لوگوی خودم

***  طوفــان  ســــــرخ  ***

لوگوی دوستان




لینک دوستان

جامعه بانوان ابهر
عاشق دلباخته



اشتراک

 
>


. با پارسی بلاگ نویسندگی را آغاز کنید